Translate

wtorek, 2 lipca 2013

Co do kolorowych końcówek :D

Są różne sposoby na zrobienie sobie kolorowych końcówek Czym je zrobić np. -szamponetką (jak to zrobić macie napisane na opakowaniu , można ją kupić w każdej drogerii ,a nawet w carrefurze widziałam xd . Kosztuje od 2.50-7 zł , zmywa się po ok.6-8 myciach) -farbą(zwykłą farbą do włosów można , sposób jest na opakowaniu , kosztuje coś ok.20 zł pewnie, nie wiem ile się utrzymuje ) -bibułą (moczycie bibułę , i pocieracie nią o włosy, chyba po jednym myciu się zmywa ) -tonerem(jak to się robi to ja do końa nie wiem bo nie robiłam , kosztuje ok.25-30 zł, toner utrzymuje się ok. na 20 zmyć czy jakoś tak jak czytałam) -pastelami (chociaż nie polecam , bo włosy się strasznie plączą , brudzą ubranie i to się po jednym myciu zmywa ) Mam nadzieję, że pomogłam komuś . Jeżeli chcecie coś jeszcze wiedzieć to piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz